Dinsdag 6 december

Hey,

Haha okee die datum hierboven begint echt te vervelen ^^
Maar vandaag was niet echt interessant ofzo, eigenlijk was ik 13:50 uit maar we gingen nog sinterklaas vieren met de klas. Ik heb een ketting gekregen en een chocoladeletter melk, maar die ketting is gewoon níét leuk & ik ben allergisch voor melk … Waarom heb ik de gave dat jongens mij altijd trekken?
Maarja vandaag was niet echt een topdag, er zaten best wat dingen tegen & om de een of andere reden kreeg ik heel snel tranen in m’n ogen, ik huil niet snel maar zat soms gewoon te huilen bij het minste of geringste dat een beetje diepgang had =.=
Toen ik thuis was even m’n kamer opgeruimd, toen op wrts woordjes overhoord en toen met deze blogs zitten klooien ‘ haha. Zo eten + douchen + aardrijkskunde doorlezen + grieks + iets voor duits + frans… owhyeah.
Ik kreeg vandaag wel aardig wat goede cijfers terug:
– 8 voor repetitie biologie (0,9 omhoog gegaan met m’n gemiddelde, want we hadden nog maar één so gehad die ik niet zo goed had gemaakt)
– 9,6 voor so techniek &7 voor een opdracht van techniek, één hele punt omhoog gegaan met m’n gemiddelde =)
– 8,3 voor toneelstuk drama (0,1 omhoog gegaan)
– 10 voor engels briefje (0,1 omhoog gegaan)
– 8,8 voor repetitie godsdienst (0,1 omhoog gegaan)

Dus daar ben ik allemaal wel blij mee, nou nu moet ik gaan hooor ^^

xoxo

Ps. ik had pas 1000 tweets gehaald, en toen ging ik maandag & vandaag niet tweeten. Zovan; okee, je mag veel tweeten, maar dan moet je soms wel een pauze inlassen. Het is best wel saai haha maar ik hou het voor de rest wel vol, alleen mis ik het soms wel om even een kort berichtje te versturen naar wie het dan ook maar wil lezen.

 

Geef een reactie

