Donderdag 1 december

Helloooo!

Vandaag is echt een van de weinige donderdagen dat ik níét chagrijnig ben. In de brugklas vorig jaar had ik vrijdag maar tot 14:40 ofzo en bijna nooit huiswerk voor vrijdag, dus dan was het niet zo erg maar dit jaar heb ik op vrijdag tot half 4 les en ook nog eens veel huiswerk dus was ik nooit vrolijk. ik had ‘t al omgedoopt tot ‘donderdagdipdag’ maar vandaag is dat NIET zo ❤ morgen heb ik van 9:40 – 14:40 les en nog een tussenuur.
dan ben ik 3 uur thuis en dan ga ik om 4 uur weg naar de manege, paardrijden met vriendinnen, altijd heel gezellig =) een zo’n vriendin komt dan mee-eten en dan douchen en dan naar een vriendin voor sinterklaas =D (ik ben christelijk en het is met mijn verenigingleidsters + degenen met wie ik verenging heb, en het is echt een super gezellige groep.)

Vandaag heb ik echt niet veel huiswerk te doen, oeps ik heb nu eigenlijk wel weer een beetje té weinig gedaan maar ik heb wel een gedicht voor vrijdagavond geschreven ;D Zometeen erwtensoep eten ♥ & dan douchen & nog huiswerk & online.

ILOVEMYLIFE!

xoxo!

Geef een reactie

