Hello world!

Deeeeear reader! ♥

Thanks for being here ghehe. De laatste tijd ben ik een beetje veranderd in mijn houding enzo. In plaats van altijd te zeuren (wat ik natuurlijk nog steeds wel doe hoor ^^) ben ik wat positiever gaan denken. Natuurlijk loopt niet opeens alles op rolletjes of ben ik een totaal ander mens. Maar het zijn gewoon de kleine dingetjes. Die ik nu wat positiever aanpak! En ik wilde daarom weer een nieuwe blog aanmaken.. Ik ben nu eigenlijk wel gestopt met het voornemen ‘jaa ik ga artikels en reviews schrijven’ want dat hou ik niet vol omdat ik te weinig weet om over te schrijven haha. Maar over mijn eigen leven kan ik altijd hele verhalen spammen. Stukjes tekst of quotes over wat ik voel over wat er gebeurt om me heen, of gewoon dingen die ik ga doen/weekplanningen ofzo. en ik wil ook af en toe een post doen met leuke pictures. zolang ik 1 post in de 2 dagen volhoud, ben ik al heel tevreden and  I hope you wish me luck!

Oja, please leave a comment ♥

xoxo Hester

PS. Ik denk dat ik dit thema voor altijd houd… 1 Ik vind hem leuk en 2 ik vind de andere niet leuk xd.

Geef een reactie

