Kerstvakantie

Hi,

Ik wil eens ff gaan kijken wat ik allemaal ga doen in de kerstvakantie, nou dacht ik laat ik het gelijk met jullie delen ;)

Eerste weekend; zondag eerste kerstdag – gewoon thuis denk ik. maandag tweede kerstdag – richting opa & oma en die wonen redelijk in het noorden dus daarna word ik als het goed bij m’n lieve vriendinnetje gedropt in Drenthe, daar is ze op vakantie & ik kom ook even =) ik denk dat ik daar dan tot donderdagochtend ofzo ben.
Ik wil voor de rest nog shoppen @ Primark  want ik was er gisteren en ik zag allemaal dingen die ik wil hebben, en ik heb toch nog geld over dus dat gaat op ahah. Oja en ik moet naar de mondhygiëniste ><
De herfstvakantie is voor mij vaak een uitrustvakantie, en in de kerstvakantie is het toch 2 weken dus dan vind ik het leuker om wat dingen te doen enzo. Ik hoop echt op een witte kerst of in ieder geval kerstvakantie, zo gezellig!
Hebben jullie al plannen?

xoxo

 
Geef een reactie

