Maandag 28 november

Haaaallo!

Vandaag was best een fijne dag. Bij ons op school heeft de bovenbouw nu toetsweek en de onderbouw (ik dus) heeft ‘topweek’ oftewel een week met iets minder uren en soms een project. En wij mogen ook geen toetsen deze week, dus dat is super rustig!
Ik was nog even met een vrienden weg dus in plaats van 4 uur was ik kwart voor 5 thuis, maar ik verveel me alsnog… haha. Want ik heb voor morgen maar 1 vak huiswerk staan want we gaan van 9:40 tot 13:00 uur ergens met aardrijkskunde een half uur heen fietsen en dan een grondboring doen en de aardlagen bekijken en dan weer terug fietsen haha. ^^ Maar we nemen gewoon veeeel snoep mee en dan komt het wel goed. :)
Daarna heb ik nog biologie en daarna 2 uur k&c beeldend = knutselen kort gezegd hahah. Dan ben ik weer thuis om 4 uur en gaat het waarschijnlijk net zoals vandaag! Beetje huiswerk, online, eten, huiswerk, online. (;
Oja ik ga nog even cupcakes versieren met mamma omdat mijn vader die gaat trakteren op z’n werk omdat hij woensdag jarig is. ;p
Naja ik hou m’n leventje nog wel eventjes vol zo hihi.

xoxo

 
Geef een reactie

