Pakjesavond!

Heee!

Gisteravond vierde ik met mijn zus en ouders pakjesavond. We hadden afgesproken om van 15 euro voor iedereen een cadeautje te kopen (dus voor mij was dat voor mijn zus, vader, moeder) en daar een gedicht bij te doen. Maar mijn ouders hadden er nog heeel veel cadeautjes bij gedaan hihi. We hebben gewoon 2 uur zitten uitpakken… Dit heb ik gehad:

– peachy kleur nagellak
– blad ‘Meiden Magazine’
– boek ‘Ik ♥ Bloomberg’ (klinkt stom, maar lijkt me leuk)
– wekkerradio
– ketting vogeltje in vogelhuisje
– ketting medaillon met kraai erop
– ketting schildpad (staartje & kopje zitten ‘los’ net zoals bij die uiltjeskettingen)
– groene diamantjes-magneetjes voor op m’n whitebord
– sleutelhanger
– chocolade letter H, E, S, T, E, R

Volgens mij was dit het wel, echt veel dus. Het was super gezellig & ik voel me echt verwend! (a)
Hebben jullie een leuke sinterklaas gehad?

xoxo

Geef een reactie

