Pff!

Hellooo!

Een hele verhuizing vandaag, niet normaal! Ik blogte eerst op imunstopable.wordpress.com totdat ik erachter kwam dat het unstoppable moest zijn, met twee p’s dus. ik vond het een beetje knullig om het zo te laten staan met schrijffout, maar unstoppable was al wel in gebruik… Dus moest ik een andere naam verzinnen en kon ik mijn posts meeverhuizen, alleen ik was helemaal in de war omdat ik blijkbaar één hoofdblog had met verschillende blogs en ik had geen overzicht meer dus het leek me een goed idee om een heel nieuwe aan te maken. Maarja toen konden mijn posts niet mee. Omdat ik dat toch wel heel erg zonde vond heb ik ze net allemaal zitten plakken en ziet het er net zo uit als op de andere blog, alleen zijn al die posts helaas op dezelfde ongelukkige datum gepost. Maar ik zal uiteraard nog zoveel posten dat niemand daar meer op let… 😉

Dit grapje heeft me alleen jammer genoeg ongeveer meer dan een half uur gekost, dus ik weet niet of al mijn postplannen er nog op komen. ik wilde twee posts doen maar moet ook nog douchen en huiswerk doen, dus ik zal even kijken.

xoxo!

Geef een reactie

