Ruzie

Hey ♥

Ik zit hier zo  heel rustig een beetje op m’n bureaustoel te hyven wordpressen youtuben wrtsen en twitteren, komen er opeens allemaal van die tweets binnen pff… 1 iemand begon ‘jaa je bent echt veranderd’ en toen begon iemand anders ‘gooi die mention gewoon’ (wat sinds vandaag geloof ik mengen heet?) en toen dat gedaan was ahhah ja toen kon het feest beginnen ^^ Ik heb tweetdeck dus ik zie al die tweets binnenkomen , pff , mensen maken echt problemen man! Haha stiekem moest ik wel lachen. Pas had ik ook een soort van ruzie op twitter. En het wordt alleen mar erger dervan, want eigenlijk was er toen niks aan de hand. ;) Dus ik heb nu wel besloten: het worden geen ruzies op twitter meer voor mij! Je schiet er niks mee op, ik zeg het je…
Hier een paar tips als je merkt dat er iets gaat gebeuren en je geen zin hebt in openbare drama’s:

– Msn je vriendin even. In het openbaar hebben mensen sneller de neiging om stoer te doen voor de omstanders. Maar natuurlijk blijft dit nog steeds niet echt real en kunnen er nog steeds dingen worden gezegd, die in het echt niet zouden worden gezegd.
– Dus kan je ook even bellen. Dan wordt er vaak een stuk minder stoer gedaan!
– En het beste is eigenlijk even langs gaan.  Maar niet voor iedereen gaat dat en niet iedereen zit hier op te wachten. ;p

Bij een ruzie (en het uitpraten):
– Blijf rustig en wordt niet opvliegend/agressief. Dat wekt alleen maar meer irritatie op bij de ander!
– Laat iedereen zijn zegje doen en val elkaar niet te veel in de rede, hoe moeilijk het ook is.
– Vraag bij je vriendin waarom ze boos op je is, dan kan je je daarop richten en dat uitpraten.
– Denk ook aan een oplossing om te voorkomen dat er  nog een keer een ruzie om dezelfde reden losbarst.

nou, dit was het wel weer. Ik krijg nu rode wangetjes en ik ga even mijn tas inpakken voor morgen, daarna ANTM kijken denk ik. :)

xoxo

Geef een reactie

