Samsung Galaxy Txt » I want it ;$

haaai!

ik heb sinds begin van de zomer 2010 een witte samsung star, ik had er toen mijn zinnen op gezet en wou ‘m echt graag, heb voor de rest niet verder gekeken en dat was ook geen probleem want ik was er ook echt blij mee. maar nu heb ik ‘m al bijna 1,5 jaar volgens mij en komen er steeds meer mooie smartphones en wordt het toch wel een beetje een oud ding. (a) ik had er pas een tijgerprint achterkantje voor gekocht, dat pimpte ‘m wel op, maar die was stuk gegaan en nu heb ik eigenlijk nog geen nieuwe gekocht. ;p Maarja dat ding is niet stuk te krijgen, ik heb m zelfs per ongeluk een keer op de vloer van de school laten vallen, accu eruit, en hij deed het nog xD. Er zitten ook niet echt beschadigen op ofzo, een krasje aan de zijkant en ééntje op het scherm, that’s all. But hij heeft geen wifi en ik vind het typen ook niet meer zo fijn (gewoon 2abc 3def enz. ; soms doe ik het met T9 maar dat wordt dan ook irritant of als je m op z’n kop houdt qwerty maar dat is niet zo goed gevoelig), bovendien kraakt iedereen het touchscreen af, waarop ik braaf m’n oude beessie verdedig (het ligt aan jou, fuck you), maar ze hebben opzich wel gelijk.
Nu heb ik dus een nieuwe op ‘t oog; de Samsung Galaxy Txt. Ik zet voor mezelf (en voor jullie) even de voordelen, nadelen en een paar vragen neer:

Voordelen:
– Touch én qwerty. Dat is voor mij echt fijn: ik vind touch nog wel heel fijn, maar heb vooral met het typen soms gewoon zin om hele verhalen eruit te rammelen.
– WIFI! Dat is nu eigenlijk al normaal, maar voor mij dus een hele vooruitgang. [aa]
– De camera is geloof ik rond de 3.0 megapixel, worden verschillende dingen gezegd, maar dit is gewoon een degelijke camera voor some random foto’s.
– Hij is snel (vraag me alleen niet hoe snel ;p)
– Je kan apps downloaden
– Hij heeft snel Android, alleen ik denk niet dat ik bij ‘m ouders een abonnement krijg waar internet inzit. Maar eigenlijk hoef ik dat ook niet, gewoon thuis op wifi en als ik weg ben sms’en lijkt me wel genoeg. x)

Nadelen:
– Geen multimedia touchscreen ofzo, hmm volgens mij houdt dat in dat het niet perfect is zoals bijv. een HTC en dat je met inzoomen echt de inzoomknopjes moet gebruiken. Nou, daar kan ik wel mee leven. Als ze maar niet weer gaan zeiken over mijn touchscreen ;O
– Ik vraag me af of je wel foto’s kan bewerken, bij de Samsung chat kan dat bijvoorbeeld ook al niet meer. En op mijn oude starretje wel ;D (De nieuwe versie ook). Maarja als je daar gewoon een app voor download… Geen probleem dus eigenlijk.

Vragen:
– Welke thema’s zitten erop? > Kan ik denk ik wel in een winkel zien
ik had er nog meer, maar die komen vanzelf wel weer ^.^

Oftewel; hebben hebben hebben! =$

Ik wacht denk ik sowieso nog wel een maandje ofzo, ik moet nog even mijn ouders overhalen (eigenlijk mag ik pas een nieuwe als deze stuk is ofzo maar wie weet hoelang dat nog duurt…) en ik wil nog wel graag dat de prijs ietsjes zakt. Ik zou dan mijn Samsung Star kunnen verkopen maar dat gaat me echt aan m’n hart :$

Wat vinden jullie?

xoxo

Geef een reactie

