Zaterdag 3 december

Hello =D

IT’S WEEKEND SCREAM YEAH! hihi yeah i’m happy. nog even over gister; paardrijden was echt super gezellig, wij springen nooit in de les, maar we gingen nu wel over een twee balkjes heen in galop, en het ging echt goed bij mij, pony weigerde niet enzu. Alleen we konden maar één keertje want toen was de les om :3 Hopelijk volgende week weer. En toen Sinterklaas vieren was ook supergezellig, ik heb gekregen:
– een pen met bijpassend opschrijfblokje, gekleurde post-it briefjes (hartjes, pijlen, telefoontjes), kleine markerstiftjes met een opschrijfblokje in zo’n ‘tasje’, chocoladeletter. Alleen die letter is Melk en ik ben allergisch voor melk haha. Het zijn wel heel veel opschrijfblokjes maar ik vind  het wel leuk, want ik heb nooit de gave om een meisje te trekken/door een meisje getrokken te worden dus voor een jongen vind ik het nog wel goede cadeautjes (a’).

Vandaag heb ik uitgeslapen, alvast wat woordjes geleerd op wrts voor toetsen (6 =O) volgende week, en over een uurtje naar de manege met een vriendin (alleen het weer is niet bepaald geweldig…). Dan ben ik denk ik rond vieren weer thuis en ‘s avonds ga ik een film kijken met mijn zus & moeder. Gezellig dus ♥

Happy weekend you all, ik ga nog even wat posten enzu.

xoxo

Geef een reactie

