Zondag 4 december

Hello!

Hier ben ik weer… Vandaag werd ik net zoals gister om kwart voor 8 wakker. Best wel laat voor mij, hihi. Op zaterdag & zondag krijg ik altijd een ontbijtje op bed van m’n moeder; heerlijk. (a) Om half 10 was ik aangekleed enzo. Nou normaal begint onze kerk om kwart voor 9 en moet ik half 9 weg (niet altijd hoor, we hebben 2 gemeentes in een kerk, dus andere half jaar hebben we pas half 11) maar vrienden van m’n ouders lieten zich dopen in een evangelische kerk en die begon pas om half 12 en hoefden pas 11 uur weg. Maar die diensten in die kerken duren altijd langer, er moesten 12 mensen gedoopt worden, en het duurde echt way too long ; 2 uur :o En ook nog eens tijdens lunchtijd, wie verzint dat? Maarja.
Ik heb net nog even Engels woordjes op wrts geleerd, ik ken ze wel, nu alleen nog zinnetjes & grammatica zometeen voor repetitie morgen…..
En ik moet nog cadeautjes voor morgen inpakken – gedichten voor morgen uitprinten –  douchen – huiswerk voor morgen leren – groentes snijden met mamma voor vanavond fonduen – fonduen. Ach ja, ik zou niet zeiken! It will be all right!

xoxo

Geef een reactie

