Woensdag 7 december

Hello everybody (:

Vandaag is echt zo’n normale boring schoolday, k zal ff vertellen, maar verwacht geen schokkende/leuke dingen ofzo haha. ’s Morgens regende het keihard en het was donker dus moeder + zus en ik zaten te ontbijten en toen zei m’n moeder ‘nou ik breng jullie wel even’, yeey =D Eigenlijk regende het toen helemaal niet meer zo hard maarja. ^^ alleen ik fiets altijd met een vriendin en we konden heen en terug samen fietsen (andere klassen dus is niet altijd zo) en toen moest zij wel fietsen en ’s middags was het gewoon droog en ik met de auto en zij met de fiets, ahah. Maarja ik had eerst blokuur techniek was wel leuk, toen pauze, duits (we moeten een recept vertalen …), aardrijkskunde (altijd stom :|), pauze, gym (myn faalvak, mijn rapport is ongeveer zo: voor de talen negens, voor de rest achten, en voor gym een 6) en toen nog één uurtje natuur & scheikunde. maaaar we kregen onze repetitie terug en voor de eerste had ik een 10 en voor deze… JA ook een 10 ;D Happy me.
Naja nu moet ik nog grieks woordjes leren voor so morgen en frans grammatica + zinnetjes + woordjes leren voor repetitie morgen. Over een half uur eten, en dan nog 3 kwartier daarna voordat ik naar cath moet (soort van les van de kerk ;p) duss dat red ik wel! & Over 7 x 50 minuten al weekend yeeey.
Oja vrijdag heb ik een party van een tweeling ik moet nog een cadeautje ;O Wanneer ga ik dat doen haha.

Nouja ik smeer ‘m weer ♥ Love ya all!

xoxo

Geef een reactie

