Donderdag 8 december

Hellooo.

Vandaag is al weer een donderdag dat ik niet al te chagrijnig ben, wow! Misschien waren die chagrijnige donderdagen toch niet voor altijd =). Ik moet zometeen nog even naar een paar opgaven van wiskunde kyken voor repetitie morgen & woordjes van latijn leren voor so morgen (maar vandaag hadden we ook een so over ongeveer dezelfde woordjes en daar had ik een 9,5 voor dus zit opzich wel goed :3) Ok dat moet ik dus zo wel even gaan doen want dan komen mijn opa&oma al eten en dan zitten we altijd wel ff aan tafel en daarna moet ik nog even douchen , dus. =P
Niet heel veel tijd meer om te posten dus en morgen ook niet (school – straight to manege – paardrijden – thuis eten & douchen – party) maar daarna wel #WEEKEND! dus dan kunnen jullie zeker posten van me verwachten (:

Nouja ik ga nu ff huiswerk doen, xo & have a nice day!

Geef een reactie

