Hart van Nederland

Helloo!

Daar ben ik weer, in m’n weekend! Het feestje gisteravond was gezellig, we gingen Monte Carlo kijken (ik was er niet zo lang door m’n paardrijden) en toen bleef ik nog even op tot Hart van Nederland, want daar was ik in! ;D
Zie hier (ik was het meisje met die rode kol om die werd geïnterviewd over ‘moppen tappen’):
http://www.hartvannederland.nl/nederland/zuid-holland/2011/jordi-16-voor-de-klas/ jordi-16-voor-de-klas
I
k vind het wel vet, ookal sta ik er niet geweldig op. ;p En nu kunnen jullie mij gelijk pratend zien (ook al weet ik niet zeker of dat positief is).

Geef je reactie!

xoxo

 

 

Geef een reactie

