Zaterdag 10 december

Hi guys ♥

Vandaag heb ik weer heerlijk weekend yay. Ik ging pas half 10 m’n bed uit en ik heb voor de rest nog niet veel nuttigs gedaan haha. Jaa beetje Duits geleerd en m’n BMI berekend voor biologie. ;p Ik moet zometeen nog maar even wat gaan doen dan. Ik ga bijna elke zaterdag naar de manege, m’n vriendin rijdt dan en die vind het altijd heel gezellig als ik meega. maar ik had al voor vandaag besloten dat ik niet ging dus m’n vriendin probeerde me helemaal over te halen maar ik ben sterk gebleven haha. Het is altijd wel heel gezellig maar dan ben ik soms van 12 tot 5 uur weg en dat is wel lang en dan is al je tijd weg. Dus vandaag niet. Misschien ga ik vandaag nog naar de winkels om mijn mobiel te kopen =D Eigenlijk wou ik eerst gaan shoppen en dan van het geld dat overblijft kopen maarja toen zei m’n moeder ‘je weet toch al dat je ‘m wil, of je ‘m dan nu of dan koopt…’ en dat is wel waar xd. Dus misschien…
Oja vanavond gaan we nog bij vrienden eten en dan mag ik niet op m’n mobiel want dat is zogenaamd onbeleefd (okee okee) maar als ik dan een nieuwe heb =S flauw ahah.

xoxo

Geef een reactie

