… so don’t be quick to judge

I’ve been messed with, let down, and played too many times. I wonder what people think of me too much, and I’m way too judgmental. My heart is big, but I have my selfish moments. I love to be in big groups, but I love to be alone. Every song on my iPod has a special memory or a regret behind it. I don’t like going through old pictures because I miss what we used to be. I tend to over think things and trust way too many people. I have the people I’d love to pack up and leave with, and there are some people I wish would just disappear. I don’t cry very often, but when I do, I can’t stop. I hate the word goodbye and I wish it didn’t exist. I hate liars, though I lie myself. I have secrets hidden that even I don’t know. I’m still finding things out about myself, so don’t be quick to judge.

Ik ben te vaak verknoeid, in de steek gelaten en verspeeld. Ik vraag me teveel af wat mensen van me denken, en ik ben veel te veroordelend. Mijn hart is groot, maar ik heb mijn egoïstische momentjes. Ik hou ervan in een grote groep te zijn, maar ik hou van alleen zijn. Elk liedje op m’n iPod heeft een speciale herinnering of spijt achter het. Ik hou niet van oude foto’s bekijken want ik mis wat we gewend waren te hebben. Ik heb de neiging te vaak over dingen na te denken en veel te veel mensen te vertrouwen. Ik heb mensen waar ik mijn spullen zou willen pakken en ze zou willen verlaten, en er zijn mensen waarvan ik wens dat ze gewoon zouden verdwijnen. Ik huil niet vaak, maar als ik het doe, kan ik niet stoppen. Ik haat het woord ‘vaarwel’ en ik wens dat het niet zou bestaan. Ik haat leugenaars, ook al lieg ik soms zelf ook. Ik heb verborgen geheimen die ik zelf niet eens ken. Ik ontdek nog steeds nieuwe dingen over mezelf, dus wees niet te snel met veroordelen.

Geef een reactie

