Maandag 12 december

Hello dears ♥

Vandaag, was weer eens zo’n maaaaandag. Gelukkig kwam ik er gisteravond achter dat ik vandaag het eerste uur vrij had (uitval), dus dat was wel een meevaller, vooral toen m’n moeder een ontbijtje op bed had gemaakt ;D. Maar voor de rest op school ging het heel sloom .. De pauzes waren wel heel gezellig met m’n lieve vriendinnetjes maar de lessen, ehm nee. En soms dan gaan mijn spieren rond m’n heupen verkrampen ofzo en dan gaan m’n heupen scheef staan en dan voel je die spierspanning als je zit & staat en dat doet PIJN. dus ik moet snel weer naar een mevrouw, die m’n heupen (zonder aanraking [a]) kan rechtzetten, want dan heb ik er geen last meer van. In tegenstelling tot nu; bijna elke dag en vooral op maandag. ^^
Uit school ging ik even met m’n zus naar het winkelcentrum om de Samsung Galaxy Txt uit te proberen. Want ik mag ‘m bestellen als ik ‘m zelf betaal maar ik wou ‘m eigenlijk niet kopen zonder uit te proberen. Maar ja ik wist eigenlijk al gelijk dat ik ‘m wilde hebben xd. Dus ik heb ‘m besteld in t wit en nu komt hij morgen aan , spannend ! ♥.
Kwart over 4 was ik thuis en ik had GEEN zin in huiswerk, dat was duidelijk haaha. En toen kwam de kapper (thuiskapper haha) en toen gingen we eten en toen deed ik mn pyjama aan en nu heb ik duits, engels en latijn geleerd. Yay. Maar ik heb niet zoveel huiswerk, zeker niet als je bedenkt dat ik woensdag & vrijdag half 1 uit ben en donderdag 14:20. (Door rapportbesprekingen hebben we wo-do-vr 40minutenrooster en vaak ook ’s middags geen lessen.)
Nu nog een laatste blik op duits werpen voor repetitie morgen en misschien nog wat anders bekijken, daarna KLAAR en met zus tv-kyken.

byebye!
xoxo

Geef een reactie

