Dinsdag 13 december

hellloooo =)

Het is al best wel laat, of nouja de tijd gaat snel maar het maakt niet zo heel veel uit want ik heb niet veel huiswerk & morgen ben ik om half 1 al uit. vandaag had ik de laatste 3 uur kunst & cultuur (drama en daarna blokuur beeldend) dus hoefde ik gelukkig niet zo veel na te denken =). Net heb ik Firework van Katy Perry vertaald voor drama (playbacken !), eventjes een paar dingen vertaald voor een recept van Duits.. oké best wel heel weinig dus maar dat moet soms ook kunnen toch. Na deze post ga ik eten en dan douchen en dan geschiedenis & biologie doorlezen, naar latijn & engels kyken voor repetities deze week maar dat is het dan ook echt wel zo’n beetje =O♥. Love it (;
Owhjah in m’n vorige post stond dat vandaag mn mobiel zou komen , maar hij werd ’s ochtends bezorgd alleen toen was er niemand thuis dus nu komt ‘ie morgen pas.. Haha ik kon gisteravond bijna niet slapen en nu vanavond dus weer niet xD Nu moet ik nog zolang wachten…
en ik heb een heleboel foto’s op mn Samsung Star staan maar ik wil alleen de allerleukste op m’n  nieuwe, dus dat wordt nog uitzoeken, zucht geen zin in. Achja je moet er toch wat voor overhebben 😉
nou people…

xoxo!

Geef een reactie

