Woensdag 14 december

Hello =)

Yeah I love today! Ik ben al weer 2 uur thuis maar ik heb al best veel gedaan. Op school verveelde ik me dus heb ik een planning zitten schrijven. Normaal doe ik dat om te kijken hoelang ik bezig ben maar vandaag besloot ik ‘m ook te gebruiken. dus om half 2 ben ik alles keurig gaan doen en nu heb ik het af, yay! Ik kan het amper geloven xD. Het probleem bij mij is dat ik altijd denk dat ik het niet goed genoeg ken, of te weinig heb gedaan. Want ik heb nu toch zeker een uur huiswerk gedaan en ik voel me alsnog alsof ik niks heb gedaan. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik het eigenlijk allemaal al best goed kende. qq
Nu nog even posten en dan om half 4 met m’n zus en moeder meditatie/pilates oefeningen doen, met zo’n dvd, die had m’n moeder zichzelf gegeven voor Sinterklaas ;p ik heb het zondagavond al een keertje eerder gedaan met m’n moeder , je moet echt allerlei onmogelijke opdrachten uitvoeren en ook nog eens heel lang haha, soms bleef ik niet eens staan, dan trainde ik m’n buikspieren alsnog maar dan door het lachen :3 Het was wel een goede warming-up want we hadden helemaal geen spierpijn!
Nouja en dan tot 4 uur ofzo en dan heb ik nog way too much time maar dan vermaak ik me wel hoor, nog een paar blikken op huiswerk werpen, misschien even kamer opruimen, lezen en ’s avonds wil ik dus iets gaan tekenen… Ben benieuwd (a) Mijn moeder lachte me half uit toen ik dat vanmorgen zei haha!
Nou ik ga nu weer , moet nog even ak maken, dan is dat maar alvast gedaan voor volgende week woensdagxd.

xoxo

PS: m’n mobiel kan elk moment komen, want het zou tussen 14:00 en 16:30 zijn, spannend!!

Geef een reactie

