Donderdag 15 december

Halloooo ♥

Here I am again ;D Mijn week gaat echt super snel, want normaal zit ik elke dag tot half 4 dus kruipt t voorbij maar deze week woensdag half 1, vandaag 14:20, morgen ook half 1! Ik baal wel een beetje want een leraar valt uit die ik morgen normaal ook heb, maar door verkort lesrooster heb ik dat vak niet dus ook de uitval niet haha.
Om 4 uur ga ik leren voor mijn Engels repetitie morgen, daar moet je altijd wel ff stevig voor leren maar die man heeft de repetitie wel verkort omdat we morgen in plaats van 50 minuten 40 minuten hebben dus ik hoop dat dat in mijn voordeel is (grammatica bijv. ben ik slechter in dan woordjes).
Maarr belangrijker dan dit alles: ik heb m’n mobiel ❤ Het wachten was het zeker waard en ik ben er echt heel blij mee! Gister maakte ik me nog even zorgen want ik dacht, ik wil niet dat mijn mobiel uit zichzelf internet verbruikt als ik op school ben (ik internet alleen op Wifi) en ik stressde me even maar toen heeft m’n vader iets gedaan en als ik nu geen Wifi aan heb, en ik druk internet aan, zegt ie ‘geen verbinding’ dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken.
Ik vind de combinatie touch + qwerty + trackpad echt super fijn, typen gaat lekker snel (in tegenstelling tot op mijn samsung star), als je geen zin hebt in touch gebruik je trackpad en andersom. Really lovely! ;D
Toen ik me gisteravond zo stressde (en m’n ouders er even niet waren, dus ik kon het ook niet vragen) dacht ik: zet het gewoon even van je af, er is heus wel een oplossing, en ging ik tekenen. Ik zal ze straks laten zien, het is best aardig gelukt! (;
Nou nog genoeg te doen dus, jullie zien de posts wel verschijnen ♥

xoxo

 

2 gedachten over “Donderdag 15 december

Geef een reactie

