My Drawings

De eerste drie heb ik gisteravond getekend, de laatste vandaag onder de les. 😉 Als je even terug kijkt bij de Inspiration post met tekeningen zie je denk ik wel welke op welke gebaseerd zijn. De ene laatste vind ik eerlijk gezegd het best gelukt. Maar dat is dan wel 100% nagetekend. Oja en deze tekst had ik erbij gezet:
» The world is going to throw us a million reasons why this isn’t going to work out between us… Are you sure?
» Yes, ‘cause I’m armed with the one reason why it will: I love you. *hug*
Hihi.  Oja de laatste lijkt nu heel erg uit verhouding en heel brede heupen, maar het was de bedoeling dat het zo’n chino broek was xd. De foto is een beetje vanaf onder genomen, dus daarom is het extra erg. & ik wist niet waar ik de handen moest laten dus tekende ik ze maar in de zakken (a).

Nou ik moet nu snel aan t werk!

xoxo

Geef een reactie

