To be honest… I’M PROUD

Hi there,

Jullie kunnen het al zien aan de titel… Om eerlijk te zijn, ik ben echt trots op al deze posts, het feit dat ik het volgehouden heb en nog steeds positief ben. in tegenstelling tot andere keren dat ik dit probeerde, heb ik echt ideeën voor posten en heb ik ook zin om te posten. Ook doordat ik ideeën voor mezelf vastleg voer ik ze vaker uit (zoals het tekenen) en ik haal inspiratie van weheartit en post ze in een post zodat ik het makkelijk terug kan vinden. Ik hoop eigenlijk dat ik dit effect ook heb op mensen die deze blog lezen, ook al weet ik dat dat alleen mijn vader is (hoi pap). (: en anders: meld je! Dat zou alleen maar meer motivatie voor mij zijn.

xoxo to my (sneaky) reader(s)

Geef een reactie

