Nooooooo ;O

Hello,

Haha de titel is zeg maar hoe ik me voel(de). Ik was om half 1 uit en ik moest dus naar die dokter voor m’n heupen (die staan nu weer keurig recht hihi) maar toen zei ze dat ik niet mocht paardrijden vanmiddag omdat ik dan een beetje bonk enzo en dan gaan m’n heupen gewoon net zo goed weer scheef staan. Maar ik verheug me zeg maar heel de week op dat ene uurtje, want ik doe het ook met heel veel vriendinnen, dus dat is altijd super gezellig..
ik weet nog dat ik vroeger als kleutertje in de vakantie naar de manege ging, want de lessen gaan dan gewoon door, maar toen was ik bijna de enige die er was en kon de les niet doorgaan. Toen heb ik een half uur op de bank liggen janken totdat m’n vader zei dat het wel genoeg was. (Om de een of andere reden heb ik dit heel goed onthouden =P) En nu voel ik me eigenlijk ook zo alleen heb ik dat huilen afgeleerd. Ik heb geen idee waarom maar ik vind paardrijden echt gewoon heerlijk en ik denk dat omdat het met dieren is het ook anders is dan ‘oh, ik ga vandaag niet hockeyen’.
Het klinkt misschien een beetje mietig maar ik vind het dus heel erg en ik moet vanmiddag even goede afleiding zoeken ;p Ik denk posten en lezen en heel klein beetje huiswerk [is niet veel].

xoxo

Geef een reactie

