Vrijdag 16 december

Hi! :]

Veel heb ik dus niet te vertellen over vandaag, ik werd (heel moe, zelfbeheersing was ver te zoeken gisteravond) wakker, en toen ging ik aankleden & ontbijten (zus: pyjama [ziek] vader: pyjama [vrij] moeder: pyjama [laat beginnen] ik: aangekleed [SCHOOL.]) en toen school enzo was niet zo boeiend. Oja onder muziek moeten we Kijk omhoog van Nick&Simon spelen/zingen. Ik doe keyboard, m’n vriendin gitaar en drie andere meisjes zingen  en het klinkt echt leuk =D. Als ik thuis een keyboard/piano had zou ik dat ook willen gaan doen maar helaas…
We kregen ook ons rapport, ik sta 2 tienen, 9 negens, 1 zeven en nog een paar achten geloof ik en sta gemiddeld een 8,6 ongeveer en iedereen vond me helemaal wonderkind achtig haha ^^
Alleen ik kreeg wiskunderepetitie terug, heel veel hadden een 8 ofzo en normaal ben ik er ook wel goed in maar ik had een 6,8 .. gelukkig ontdekte ik nog een telfoutje en nu heb ik een 7,4 yeah hihi.
Oja nog een leuk dingetje; mn rooster voor volgende week is 8:50 – 15:30 || 8:50 – 14:40 || 8:50 – 15:30 || 8:50 – 14:40 || 9:40 – 13:50, heeel lekker dus voor mijn doen! (:

xoxo

Geef een reactie

