Zaterdag 17 december

Hello!

Ik heb nog helemaal geen tijd gehad om vandaag te posten, erg he! Want voor de rest heb ik niet eens zoveel gedaan… Lekker uitgeslapen, en toen ben ik een half uur lang bezig geweest met een tekening van een boek op mijn whitebord te tekenen. Het rechterarm heb ik opgegeven, voor de rest is tie wel leuk gelukt. =) toen lekker geluncht met gezin en manege geweest, eindelijk weer paardjes gezien. Ik heb echt heerlijk zitten knuffelen met m’n favopony hihi. Toen thuis gedoucht en nu vond ik het tijd worden even te bloggen (op m’n mobiel =O). Meer was het eigenlyk niet haha.
Misschien post ik vanavond nog wat, maar in ieder geval dit.

Xoxo

image

Geef een reactie

