Zondag 18 december

Helloo =)

Zondag is voor mij altijd zo’n lekkere rustige dag, ik moet wel snel m’n bed uit (8 uur, half 9 weg naar kerk) en dan zijn we rond tienen thuis & is het altijd wel gezellig, lezen en vaak even nageltjes lakken dan lunchen, computeren en kerk en tjaa dan is je weekend alweer bijna afgelopen, haha. Dat gaat de laatste tijd echt veels te snel.. maarja. Ik heb dus voor de rest weinig tot niets te vertellen maar ik zal zo nog wel even wat posten ♥
Oja grote wijziging; ik heb m’n naam weer eens veranderd, deze keer in we don’t ever give up. Uiteraard waren alle andere namen al bezet, maar die ik had was eigenlijk nog een beetje tijdelijk dus heb ik toch voor deze gekozen. hope you like it :]

xoxo

Geef een reactie

