Maandag 19 december

‘ello!

Daaar ben ik weer =) Ik heb echt weinig huiswerk, heerlijk. Alleen donderdag een repetitie Grieks en de rest is alleen maar een beetje dingen lezen of maken ofzo. Dus ik kijk vanavond even naar Grieks en ik moet even 2 voedingsmiddelen + de ingrediënten pakken voor biololgiepractium morgen en dan is dat alles =O! Looove it. ;D
Nu kan ik nog mooi een kwartiertje posten, dan eten, douchen, even leren ofzo en daarna denk ik weer die pilatesoefeningen doen met m’n moeder, haha. En mijn vis moet ook nodig verschoond, zo zielig, dat is al weer een eeuw geleden geloof ik..
Maar deze posten worden steeds korter, mijn leven wordt gewoon steeds minder interessant. Of ik ben het stiekem aan het afleren hele verhalen over mezelf te spammen, dat zou wel positief zijn haha.
nou ik ga nog even wat andere dingen posten ♥

xoxo

Geef een reactie

