Dinsdag 20 december

Dear readers ♥

Here I am again. Man mijn concentratie wordt steeds minder ik ben echt ff toe aan vakantie. Het is niet dat ik veel huiswerk heb maar zelfs voor dat kleine beetje kan ik het niet meer opbrengen… Slecht he. Gister heb ik ook helemaal geen Grieks gedaan en ook m’n vis niet verschoond, wat ik wel had beloofd in m’n post van gister. Maaar dat kwam omdat mijn moeder om kwart over 7 in plaats van half 8 al kwam vragen of ik Pilates wou gaan doen. en toen hebben we het 3kwartier gedaan hihi was wel leuk en daarna tv-kijken dus ja… Sorry huiswerk, zo belangrijk ben je nu ook weer niet, ik heb ook nog een sociaal leven.
Maar toch werd dat kleine beetje huiswerk dat ik de afgelopen tijd heb gedaan rijkelijk beloond. Een Duits recept dat we moesten vertalen naar het Nederlands: 10. Nederlands so ontleden: 9,1. Frans repetitie: eerst 9,7 maar iets dat goed was was fout gerekend, dus toen had ik een 9,9. Maar toen ik net keek op m’n mail had de leraar me gemaild dat het halve foutje dat nog over was toch niet zo heel erg fout was en nu heb ik gewoon een 10 voor m’n repetitie. Yay! ♥
Maarja nu gaat de tijd toch weer best snel, ik ga even snoep ofzo halen en dan toch even naar Grieks kijken, ik bedoel het moet echt gebeuren hoor. En zo erg kan het niet zijn. Als ik tijd heb zien jullie nog meer posten verschijnen!

xoxo

PS: ik ben bezig met een post, maar daar moet ik nog eventjes een ideetje voor hebben, dus zodra die af is verschijnt ‘ie. Dat jullie niet denken, waar blijven de posten (:

Geef een reactie

