Donderdag 22 december

Hallooo!

Het is al weer een eventjes geleden dat ik heb gepost, want gister had ik geen tijd. Ik kwam om kwart over 4 thuis, en toen moest ik een halfuur leren voor Grieks repetitie en toen douchen, eten, en om kwart over 6 moest ik weg. Want ik ging met m’n oma, vader, moeder en zus naar r’dam stad, daar had m’n zus een concert van d’r muziekschool (ze speelt klarinet). Uiteindelijk waren we pas kwart voor 10 weer thuis en lag ik pas om 10 uur in m’n bedje, best laat voor mij, maar ik kon er nog redelijk goed uit komen vandaag. (:
Voor de rest was vandaag best wel as usual: latijn, grieks repetitie (heeerlijk zo achter elkaar #not) pauze, nederlands, wiskunde, pauze, geschiedenis, frans. Toen was ik om 14:40 uit en ging ik naar m’n vriendin d’r verzorgpaardje. Dat ligt op mijn route van school naar huis (normaal fiets ik ook met haar en kom ik er vanzelf langs, maar zij was eerder uit). Dus daar was ik van 3 tot kwart voor 5, alleen het is er echt heel smerig, door de regen is het echt een modderpoel geworden. =O We gingen z’n stal uitmesten haha en nog even stappen maar het is een klein opdondertje, echt eigenwijs.
Ik was om 5 uur thuis, even Latijn tekst vertaald, gegeten, omgekleed, en voor de rest heb ik eigenlijk geen huiswerk meer dus heb ik nog twee uurtjes voor mezelf :).
Ik ga nog even wat posten erop zetten!

xoxo

 

Geef een reactie

