Vrijdag 23 december

Hello♥

HET IS VAKANTIE! Pfft ben echt blij, eindelijk kan ik een week gewoon géén huiswerk doen, dat ga ik gewoon in de tweede week een beetje doen en voor de rest gewoon wat ik zelf wil. Vandaag had ik het eerste vrij, dus kon ik lekker rustig aan doen. We hebben niet echt veel meer gedaan, het laatste uur echt gelachen bij latijn, die vent is echt gek (positief) hahah. Hij ging even bij z’n zoon luisteren die in de aula gitaar aan ’t spelen was tijdens de kerstviering. en toen kwamen m’n dramaleraar & godsdienst lerares binnen en helemaal verbaast dat we alleen zaten ofzo en toen gingen ze op de piano spelen nouja was gewoon grappig. En echt een leuk laatste uur in 2011!
Toen ging ik paardrijden haha was ook leuk. Vorige week mocht ik dus niet en dat maakte het vandaag weer extra leuk. Het ging op zich ook wel goed alleen m’n pony schoot twee keer weg in galop zomaar uit het niets terwijl we gewoon aan het stappen/draven waren :3 en lag ik op d’r nek, yeah.
Nou ik ga nu, nog even tv kijken zometeen dan slapen en morgen weer wat posten.

xoxo

Geef een reactie

