Kerstvakantie

Hello ♥

Ik heb nog steeds een paar vage ideeën die ik in de kerstvakantie wil doen, dus zet ik het vandaag weer een keer op een rijtje. (:

Vandaag; niks, manege. Zondag; eerste kerstdag: ’s morgens kerk, ’s middags kerk, ’s avonds uitgebreid eten met opa en oma. Maandag; tweede kerstdag: naar andere opa en oma (anderhalf uur rijden), daar even zijn, dan word ik gedropt in Drenthe bij m’n vriendin in een vakantiehuisje. Dinsdag; bij m’n vriendin. Woensdag; bij m’n vriendin. Donderdag; bij m’n vriendin. Mijn ouders hebben vrienden ook in Drenthe wonen en hun dochter heeft een eigen paardje. Mijn vriendin en ik houden ontzettend veel van paarden en omdat die boerderij heel dichtbij hun huisje is, gaan we daar een dagje heen. =D Vrijdag; bij m’n vriendin, om 10:00 het huisje uit. Rond één uur ofzo thuis en dan ’s middags nog paardrijden. Zaterdag; gezellig oudjaarsavond. ❤ (O wacht, waarschijnlijk wil ik dan naar de bieb, alleen bij de bieb wordt altijd al vuurwerk afgestoken, iell.)

Dit is wat ik tot nu toe weet, van de tweede week heb ik nog geen idee. Waarschijnlijk nog een dagje naar m’n tante, oom en twee kleine nichtjes in Emmeloord, naar de film New Year’s Eve en nog even m’n geld opmaken in de Primark. (aa) M’n andere vriendin gaat me vast ook nog een dagje meevragen naar haar verzorgpaardje. ;p Ook moet ik nog een groot werkstuk voor biologie afmaken, met allemaal opdrachten, ik moet de helft ofzo nog. Dat is ook wel zo’n anderhalf uur totaal, maar dat kan ik gewoon verdeeld over 2,3 dagen ofzo doen. En voor de rest: lekker uitslapen, posten, en al die films die rond kerst komen kijken (wij nemen ze altijd allemaal op). Love it!

xoxo

Geef een reactie

