Leighton Meester etcetera

Hi,

Vanmorgen zat ik wat liedjes op m’n mobiel te luisteren, waaronder ook Good girls go bad van Cobraship… featuring Leighton Meester, daar kwam ik serieus vandaag pas achter. Dus typte ik op youtube even Leighton Meester in, krijg ik allemaal liedjes van haar! Haha. Ik ken haar van de serie Gossip Girl waar ze de rol van Blair Waldorf speelt. Ik vind het echt een geweldig personage en ook haar uitspraken: Destiny is for losers. It’s just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen. Toen ik de film Monte Carlo zag, kwam ik haar ook tegen en nu dus ook op youtube. Ook al ken ik haar niet ofzo vind ik toch dat ze het ver heeft geschopt en dat ze leuke series speelt. Hier een bio over Leighton:

Leighton Meester is al model vanaf haar 11e, en op haar 13e kreeg ze haar eerste rollen in Hollywood. Haar debuut maakte ze in de serie Law&Order (1 aflevering), ook was ze te zien in Entourage, Veronica Mars en House. In de serie Surface had ze een van de grotere rollen, maar deze serie werd na 1 seizoen stop gezet. Haar grote doorbraak kwam met haar rol in Gossip Girl, een rol die ze sinds 2007 speelt.
Over het privéleven van Leighton Meester wordt in de Amerikaanse roddelbladen veel geschreven, mede doordat haar geboorte heel bijzonder was, ze zag namelijk het leven in de gevangenis. Haar moeder zat hier voor een drugsdeal. Haar vader is ook een drugsdealer, uit Nederland, vandaar de achternaam “Meester”.

Bron: http://www.alletvseries.com/leighton-meester/

Ik kom er nu achter dat ze half Nederlands is, ook al zijn die drugsdealersdingen niet echt positief, vind ik dat wel een leuk feitje!

xoxo

 

Geef een reactie

