Zaterdag 24 december

Haai ♥,

Dit was weer een gewone zaterdag, alleen dan zonder huiswerk, dus nóg beter. Om half 12 ging ik naar de manege. Daar heb ik een uur naar de les van m’n vriendin gekeken, een halfuurtje in de kleuterles geholpen en nog anderhalf uur gewoon met de paarden geknuffeld, gepoetst, stal geveegd, enzovoorts. Om kwart over 3 was ik weer thuis en toen ging ik even douchen, daarna met het hele gezin m’n moeder geholpen met kerstcupcakes maken/versieren. Lekker pizza gegeten en nu tv-kijken; the Hottie and the Nottie, die hadden we nog opgenomen, haha i really like it. ♥
Oja, m’n vader heeft vandaag heel m’n computer opgeschoond enzo, en nu doet ie het weer heel goed & snel, wat eerst niet het geval was omdat er iets met z’n harde schijf was, dus ik weer blij. =D

xoxo

 

Geef een reactie

