Zondag 25 december

Hello ♥

Geen witte kerst dit jaar, jammer genoeg! Laat staan, ik heb vanmorgen zonder handschoenen (en zonder afgevroren vingers) gefietst. Dat hoort niet echt bij eind december, maar ja. Sneeuw is jammer genoeg vaak 50% van je kerstgevoel. Dat moeten we vandaag maar krijgen met chocoladekransjes, gezelligheid en de kerstboom (die wij niet hebben). Maar als het vanavond donkerder wordt, de kaarsjes aangaan en je lekker gaat eten, komt dat hopelijk vanzelf.
Over een uurtje ga ik weer naar de kerk,  nu kan ik nog even posten enzo.  Als we rond half 5 thuiskomen ga ik even douchen, opmaken, aankleden en nog wat voorbereiden voor het kerstdiner (zie volgende post). Om 6 uur komen mijn opa en oma en gaan we gezellig vier gangen lang dineren. Morgen ga ik om kwart voor 11 weg richting mijn opa en oma en vriendin; inpakken komt er vandaag niet meer van, dus als ik morgen om half 9 opsta, heb ik dan nog wel een uurtje tijd.
Have a nice day!

xoxo

Geef een reactie

