Kerstdiner

 

 

Hi everybody,

Zoals gezegd komen mijn oma en opa en gaan we uitgebreid eten. Ik doe met mijn vader het voorgerecht en met mijn zus het nagerecht. Mijn moeder, zus en ik kijken vaak naar het programma ‘Over de kook’ en als er dan mensen komen eten heb ik vaak zin om het lekker uitgebreid te doen. Mijn moeder houdt ook van koken dus dat komt mooi uit.
Wij hebben een open keuken en vandaag wisselen we de eettafel (tegenover de keuken) om met de banken en het tafeltje zodat je niet de keuken inkijkt als je zit te eten.
Vooral in het nagerecht heb ik heel veel zin, hihi. Ik zal bij elk gerecht even een foto maken en hier posten;

Voorgerecht: carpaccio met waldorfsalade

Tussengerecht: ham-komkommerrolletje

Hoofdgerecht: runderstoof met rijst (die runderstoof is uit zo’n zakje, want we kwamen er niet over uit wat we wilden xd)

Nagerecht: Joodse chocolademousse met sinaasappelbavorois en een sinaasappelcupcake
Was te snel op voor een foto ;p 

xoxo

Het was allemaal heel lekker en geslaagd ♥

Geef een reactie

