Maandag 26 december

Hoooi,

Vandaag werd ik om 7 uur wakker, want ik had gisteravond per ongeluk mijn wekker gezet, slim. Toen ging ik om half 9 inpakken. Dat kwam uit op twee weekendtassen vol. Ik moet namelijk handdoeken, beddengoed enzo mee en om de een of andere reden neem ik altijd heel veel mee. Ik ga met m’n vriendin terug naar huis dus ik hoop dat het dan nog in de auto past enzo whaha. Over een uurtje ga ik weg, eerst anderhalf uur rijden naar m’n opa en oma. Daar chinees eten als lunch (ok het wordt dus 3e kerstdag balansdag haha) en dan om 15 uur ofzo nog 3 kwartier rijden naar Drenthe.
Het worden dinsdag, woensdag en donderdag dus geen posten, behalve als er wifi is, maar volgens mij niet. Vrijdagavond zal ik er nog wel wat op zetten. Ik heb er zin in, en waarschijnlijk ga ik donderdag ook lekker paardrijden of in ieder geval met paarden bezig zijn dus dat wordt ook leuk (:
Oja alleen ik ga m’n kat wel missen. Maar met die 75  foto’s op m’n mobiel moet dat wel goed komen toch? SMH.

xoxo

Geef een reactie

