Vrijdag 30 december

Hello!

Na een paar dagen ben ik er weer! Het was echt heel gezellig in Drenthe. De dagen gaan dan wel heel snel, maar wel leuk. We hebben lekker uitgeslapen, gewandeld, naar IJssculpturen tentoonstelling in Zwolle geweest, enz.  Verbazingwekkend maar alles pakte nog in mijn tas aan het eind, jeej! Toen ik thuis was om half 4 ging ik bijna gelijk naar de manege. In verband met de vakantie hadden we gecombineerde lessen, in de kleinste bak (ik rijd normaal in de grotere), met 13 personen. Toen gingen we nog carrousel rijden, en ik moest achteraan rijden omdat m’n paard soms schopt naar andere paarden, maarja toen had mijn pony des te meer kans om weg te schieten. Ik lig er niet snel af maar vandaag toch wel, hahah. Gelukkig heb ik niks. Maar toen ik er eenmaal naast lag, galoppeerde m’n pony gewoon weer door! ;O
Daarna gegeten, eindelijk weer online (had het wel gemist hoor ghehe), douchen, tv-kijken en nu even posten. Morgen oudejaarsdag, en dan zet ik er nog meer andere posten op.
Oja, ergelijk genoeg denken mijn hersenen nog steeds dat ze te weinig tijd hebben deze vakantie. Terwijl dat op zich best wel mee valt… Maar ja, daar moet ik dus echt gewoon niet aan denken :c

xoxo

 

Geef een reactie

