Goede Voornemens 2012

Hi ♥

Je kent ze wel; de goede voornemens. Dingen die je (anders) wil gaan doen in het nieuwe jaar. Vaak van die dingen die je al  je hele leven wil veranderen, maar je valt toch altijd terug. Ach, dat hoort er allemaal bij. Mijn goede voornemens:

– Een kasboek bijhouden waar ik per maand bijhoud wat ik krijg en uitgeef zodat ik weet waar m’n geld blijft (:
– M’n posten taggen, wat ik eigenlijk nooit heb gedaan
– Vroeger uit m’n bed komen haha.

Zoals je ziet, ik heb niet echt goede voornemens. Natuurlijk wil ik na de vakantie wel weer even m’n best gaan doen voor school enzo maar dat noem ik niet echt goede voornemens. Maar het geldt wel; nieuw jaar nieuwe kansen nieuwe dingen frisse start.
Dat wil ik jullie ook meegeven: Begin weer positief, maak er een leuk jaar van en wie is er om je te stoppen?

I love you all.

xoxo

Geef een reactie

