Zaterdag 31 december (2011)

Hello!

Vandaag de laatste dag van 2011. Ik werd weer heerlijk wakker in m’n eigen bedje om 8 uur. Lekker gelezen, ontbijtje op bed, even een paar apps gedownload, toen m’n bed uit, aankleden, opruimen, opmaken enzo. M’n moeder heeft vanmorgen oliebollen staan bakken volgens het ouderwetse recept van m’n opa (er zit bier in! haha), alleen ik hou niet zo heel erg van oliebollen. Vorig jaar heb ik er nul op, dit jaar worden het er 5 ofzo..
Voor de rest gewoon online, en ik heb net een film gekeken (online), ‘Prom’. Lekker op m’n bed, echt een leuke film! Ik ga nu m’n huis echt niet uit, met al dat vuurwerk. Om half 5 ga ik nog wel naar de kerk. Daarna lekker soep eten en vanavond een spelletje doen, film kijken ofzo, en van 10 tot 12 denk ik ik hou van holland. En dan vuurwerk kijken, gezellig!

xoxo

Geef een reactie

