How to keep positive #1

Hi,

Mijn blog is positief, wat je hopelijk al een beetje gemerkt hebt. Maar soms is het gewoon lastig om positief te zijn en blijven. Als je leven kort samengevat een *** mess is, is het makkelijker gezegd dan gedaan. Door op mijn blog te kijken hoop ik dat je al een beetje positieve inspiratie krijgt. Nu wil ik af en toe een tip plaatsen om jullie te helpen.

– Soms gebeuren er gewoon dingen in je leven waar je geen positieve kant van kan ontdekken. Laat die dingen dan maar lekker negatief, maar ga positief door. Zet ze even van je af en probeer naar positieve dingen te kijken. Wat gaat er allemaal wel goed? Kijk gewoon naar de kleine dingen. Als je dan weer een beetje positief opgeladen bent, moet je misschien toch weer met de negatieve dingen aan de slag. Hopelijk lukken die beter met een positieve instelling. Het is dan natuurlijk wel belangrijk dat je die instelling niet gelijk laat varen als je de negatieve dingen ziet. Hou ‘m vast, ook al vereist dit misschien heel veel oefening. Na misschien tientallen keren, lukt het je. I’m sure.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

xoxo

Tumblr_lx5upxgtnw1qi0w3ro1_500_large

Geef een reactie

