Maandag 2 januari

Hellooo ♥

Sorry dat ik gister erg weinig heb gepost, maar ik was pas half 10 wakker, en had om half 12 pas kerk dus dan ben je 1 uur pas weer thuis en half 5 tot half 7 ook weg naar de kerk en toen ik wel achter de computer zat, was ik aan het zoeken naar inspiratie. Ik heb namelijk heel veel zin om weer te gaan schrijven, en normaal heb ik inspiratie genoeg maar nu juist niet. ;( ik heb ook nog genoeg oude halve verhalen op mijn computer staan maar als ik die lees krijg ik heel veel zin om te gaan schrijven, maar niet meer daaraan. Sommige vond ik zelf wel leuk om te lezen maar ik wist eigenlijk niet meer waar ik heen wilde haha. Maar als ik nu 5 minuutjes stil zit, ben ik gelijk dingen aan het bedenken, alleen ik wil wel een verhaal met een beetje verhaal erin. Perfectionisme slaat toe 🙂
Vandaag had ik m’n wekker gezet om 7:20 dus toen werd ik rustig wakker met Skyradio, even liggen, lezen en ontbijtje op bed en toen ging ik er om 8:20 uit want ik was al dat lange geluier een beetje zat. Dan gaat je dag namelijk zo snel en ik heb vandaag nog genoeg te doen. Om kwart over 11 moet ik naar de mondhygiëniste (=3) en daarna door naar m’n tante, oom en twee kleine nichtjes in Emmeloord. Gezellig dus ♥ maar wel weer 3 uur (heen en terug) rijden dus ben ik waarschijnlijk 8 uur ’s avonds ofzo pas weer thuis. Achja morgen heb ik de hele dag vrij. (:
Toch weer een heel stuk ;p, ik ga nu nog even in m’n hoofd zoeken naar leuke posts en ik hoop dat ik onderweg in de auto inspirerende dingen zie ..!

xoxo

Geef een reactie

