Dinsdag 3 januari

Hi♥

Ik hou nu al van vandaag hihi. Buiten waait het echt enorm maar ik zit heel de dag lekker binnen; ben niet van plan naar buiten te komen. Om 8 uur heb ik aangekleed ontbeten, vroeg dus, maar ik wilde het zelf. Anders vind ik dat m’n vakantie veel te snel gaat. (: Daarna heb ik nog ong. 2 uur gelezen op de bank en nu ben ik toch maar verhuisd naar m’n kamer en m’n laptop. Voor de rest ga ik vandaag denk ik nog een lading tv kijken (wij hebben heel veel opgenomen en het past bijna niet meer ;p), online, misschien nog een beetje lezen, en ik moet nog aan dat verrekte werkstuk van biologie. :3 Heerlijk dus & als het goed is voor alles tijd, ik probeer veel te posten!
Oja ik heb gister een beetje inspiratie binnengehaald, ben nog steeds aan het denken enzo maar op de goede weg.

xoxo

Tumblr_lx5e60ihy51r9uf4oo1_500_large

Geef een reactie

