HAPPY B’DAY <3

Bij deze: gefeliciteerd met je tweede verjaardag Coco! <33

Voor de duidelijkheid: Coco is onze kat. 2 jaar geleden (8 januari) is onze kat die we toen hadden plotseling overleden. We vonden het toen echt heel stil en zijn na een maand ofzo weer op zoek gegaan naar een nieuwe kat. Dat was best lastig in de winter maar gelukkig hebben we Coco gevonden. Het is echt een schatje, ook al moesten we wel wennen: Katja kwam altijd bij je op schoot zitten en wilde nooit spelen. Coco kwam veel minder op schoot zitten omdat hij nog zo jong was en alleen maar wilde spelen. Maar voor alles is een tijd (: Ik zou echt niet weten wat ik zonder Coco moest, als ik uit school kom en hij hoort de deur open gaan komt hij aangerend, als ik naar school ga rent hij soms een stukje mee, en hij kan ook gewoon soms in huis zooo heerlijk eigenwijs of super schattig kijken. We liggen regelmatig met z’n allen dubbel om ‘m omdat hij van die gekke dingen doet, en dan kan hij me altijd weer opvrolijken als ik down ben, wat hij ook aan lijkt te voelen.

Dus ook al heeft hij me vandaag weer twee schrammen en een losliggend velletje aan de zijkant van m’n pink bezorgd, I LOVE HIM. En hij ziet er geweldig schattig uit met een rood krullerig lintje om z’n halsbandje (waar hij bijna in stikte :c). Op nog heel veel leuke jaren ♥♥

xoxo


In z’n ubercute lighouding ♥

hihi neusje ;D

aanval-gereed!-houding ❤ (en zus er achter)

 

Geef een reactie

