Woensdag 4 januari

Hello ❤

Het is al weer woensdag! Gaat echt best wel snel zeg. Dat komt ook omat ik vandaag pas kwart over 8 wakker was. Gister ging ik gewoon 10 uur naar bed maar ik was toen echt heel moe. Kwam denk ik ook door die pilates oefening die ik nog met m’n moeder gedaan had; deze keer deden we ‘fat burning’ maar daar word je dus behoorlijk moe van.
Vanmiddag ga ik naar de film ‘New Year’s Eve’ (beetje laat eigenlijk hè ;p) met m’n moeder, vader en zus, dan ben ik waarschijnlijk weg van kwart voor 2 tot half 5 ofzo (bioscoop is wel halfuurtje rijden) dus dan is m’n middag al aardig gevuld. Tot dan even een paar posten er op zetten, online enzo en nog even schrijven denk ik. De inspiratie komt beetje bij beetje binnenrollen (:
Lekker rustig en vakantie achtig dus , ik heb ook zin in morgenmiddag, dan ga ik eindelijk weer shoppen; in de Primark (aah♥). nou geloof ik moet ik nu even naar beneden naar m’n vader en zus, ik heb net een uur geleden m’n ontbijt op maar zij hebben blijkbaar al weer honger.

xoxo

Tumblr_lo8f76uxsu1qdfydpo1_500_large

Geef een reactie

