Donderdag 5 januari

Hello!

Gister verliep iets anders dan gedacht want we hadden geen kaartjes gereserveerd bij de bios en toen was er alleen nog maar plek vooraan en daar hadden we echt geen zin in, dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan haha. en ’s avonds thuis een leuke film gekeken. ;p
Vanmorgen was ik om half 8 wakker en kwam ik om kwart voor 9 m’n bed uit, om de een of andere reden begon ik de vier laatjes van mijn bureau op te ruimen. Ik heb niks weg gedaan maar het past er ten minste weer allemaal in. Toen ik was aangekleed heb ik ook nog mijn huiswerk voor maandag gemaakt (een paar opdrachten van natuur- en scheikunde) waar ik al heel de tijd tegenaan zat te hikken, dus dat hoeft nu lekker ook niet meer. Enige nadeel is dat mijn ochtend nu al bijna voorbij is. Hmm.
Want als mijn moeder over een uurtje thuiskomt gaan we lunchen en bijna gelijk daarna weg, shoppen. ;D Maar dan heb ik ’s middags en ’s avonds nog wel even tijd enzo (:

xoxo

D0df48db17ee594545889eb509088939_large

Geef een reactie

