Zondag 8 januari

Hellooo,

Ik werd gewoon weer pas om 8:10 wakker! Het is maar goed als ik weer naar school ga, ik slaap nu 10 uur per nacht, pfft ik heb gewoon een lui lichaam, haha. Nou aangekleed enzo en toen om kwart over 10 naar de kerk, we hadden avondmaal dus duurde iets langer. Kwart over 12 weer thuis, geluncht, nagels gelakt (zwarte crackle over basecoat met een blauwig effect eroverheen) en nog even gelezen… Nu online, zo even schrijven. (: om half 5 weer naar de kerk, dan lekker ragout eten <3, douchen en tas inpakken voor… morgen. Hmpf. Dan eventjes tv-kijken en vroeg (althans dat is het idee) mijn bedje in.
Gelukkig heb ik niet veel huiswerk voor morgen en alleen vrijdag een engels repetitie (die ik nog wel behoorlijk moet gaan leren).

xoxo

Tumblr_lxann8p6xl1qcwokto1_500_large

Geef een reactie

