Dinsdag 10 januari

Hello (:

Het was weer eens een hele saaie schooldag, maar ja. De laatste twee uur mocht ik tekenen met kunst en cultuur beeldend dus dat was niet zo erg. Maar de rest.. pfoe. Toen ging ik nog met m’n vriendin mee naar d’r verzorgpaardje dus was ik een half uurtje later thuis, half 5 en dan kom je thuis moet je duits maken frans leren engels leren duits leren (die @$%#$% lidwoorden ;o) en ben je pas op de helft. Ik heb mezelf nu eventjes vrije tijd gegund ☺, zometeen pannenkoeken eten met mamma gezellig. En daarna moet ik douchen en dan nog een hoop engels zinnetjes & 5 geschiedenis leerteksten lezen. Oja denk ik ook nog wel wat aan godsdienst doen.
Want morgen heb ik ortho+cath dus maar ongeveer 2 uurtjes vrije tijd en daarin moet ik nog eten en donderdag waarschijnlijk bij m’n oma eten en vrijdag repetitie engels en ’s middags paardrijden & ’s avonds vereniging van de kerk. Aaaah going mad =S
Maar ik heb de zaterdag vrijgepraat voor mezelf, dan ga ik echt lekker niks doen, naar de bieb &leren!
Ondertussen ben ik al onder de douche vandaan en kijk ik op naar dat huiswerk, normaal nooit last van… Maar gewoon even doorbijten, en daarna om kwart voor 9 ofzo m’n bedje in en lezen want ben echt moee.
Zoveel posten zullen er niet komen ivm school enzo.

nou xoxo

Tumblr_lxaw1x3pbf1r13a09o1_500_large

Geef een reactie

