Zaterdag 14 januari

Hello!

Het is echt een tijdje geleden dat ik heb gepost maar dat komt omdat ik woensdag en donderdag echt heel veel huiswerk moest doen. Wel een beetje hyves & twitter tussen wrts door enzo, maar niet echt posten ofzo. En gister, vrijdag, eerst 8:50 – 15:30 naar school en toen gelijk door naar paardrijden, eten, douchen en naar vereniging. Ik had donderdag op vrijdag echt slecht geslapen en had het vrijdag de hele dag super koud (zelfs onder een douche van 44 graden =$) en ik was ook heel moe, maar ik moest toch naar vereniging van m’n moeder.. Ik dacht dat ik ’s nachts lekker bij kon slapen, maar ik werd telkens heel warm wakker en dan kon ik echt met moeite weer inslapen. Ik heb nu ook niet echt ergens zin in ofzo en als ik in minder dan 5 seconden opsta doet m’n hoofd pijn. dus alles gaat heel rustig (;
Na de lunch ga ik naar de bieb voor nieuwe boeken en daarna nog huiswerk, want daar heb ik nu al helemaal geen zin in, dus dat wacht maar lekker. Ik weet niet wat m’n leraren hebben maar voor aankomende week heb ik drie toetsen en de week erna ook…

xoxo

Tumblr_lxs9hcabiq1r6mwhho1_500_large

Geef een reactie

