Zondag 14 januari

Hello dears!

Gelukkig heb ik vandaag wel weer een keertje lekker geslapen dus werd ik rond half 8 weer gewoon gezond wakker, hmm lekker gelezen en ontbijtje gegeten en om 9 uur eruit gegaan. Even aankleden enzo en om kwart over 10 gingen we naar de kerk. Om 12 uur waren we weer thuis en gingen we eten tot half 1; daarna nagels gelakt en weer gelezen ;$. Ik ben gister dus naar de bieb geweest en dit boek heeft 316 pagina’s met niet echt een duidelijke of spannende verhaallijn maar hij leest echt zoo lekker… Dus hoef nu nog maar 60 pagina’s haha! Dat ga ik vandaag nog wel redden denk ik.
Vanmiddag gaan we niet naar de kerk dus heb ik even een rustige middag, nog wat huiswerk doen omdat ik daar gister geen zin in had / me niet lekker genoeg voelde en douchen en lekker tv-kijken enzu (: Oja en posten, no I won’t forget you.
Oja en ik ben heel blij want opeens at Coco (onze kat dus) vanmorgen z’n eten niet op terwijl hij er normaal gek op is en als je hem bij z’n eten zette rook hij eraan en was dan weer weg, dus ik dacht echt wat heb je nu weer? Maar ik zette ‘m net bij z’n voerbakje en toen ging hij wel eten ♥

xoxo

Tumblr_lxueo384lu1r6iehuo1_500_large

Geef een reactie

