Maandag 16 januari

Hi,

Dit is voor mij geen blue monday or some juist een hele vrolijke maandag (: Alleen ik had weer niet perfect geslapen, 11 tot 12 zomaar wakker maar ja niks aan te doen. Op school was het gewoon normaal, best saai maar ook wel leuke gesprekjes met vriendinnen. En ik was gewoon 14:40 uit like WOW, laatste keer was 3 weken geleden ofzo? Huiswerk is te doen, jammer genoeg is het bijna allemaal niet op de computer. Als ik woordjes leer doe ik dat eigenlijk altijd op wrts en samenvattingen maken in Word en ’s avonds ga ik dan vaak op m’n bed zitten met een boek om wat vooruit te lezen voor toetsen de rest van de week. En nu kan ik ’s middags al niet meer achter de computer zitten hihi.
Morgen had ik eigenlijk het zesde uur mentoruur (en het zevende nog les)  maar dan zou ik een tussenuur hebben omdat we geen mentoruur hebben maar nu is het eerste opgeschoven naar het zesde en moeten we pas 9:40 beginnen, ook heel lang geleden♥. De rest wel weer tot half 4 maar jaaa.
Ow en Coco at gister dus wat, maar daarna weer niet,  maar hij had wel honger want een klein stukje uitgebakken spek luste hij wel. Dus misschien vond hij z’n voer niet meer lekker dachten we, dus nu heeft ‘ie ander voer en daar ging hij eerst heel veel van eten en nu eet hij weer niet -,- Crazy Cat.
Ik ga nu latijn tekst vertalen en daarna  kloktijden duits, geschiedenis en ns leren.. Krijg ik denk ik nog wel voor het eten af =D

xoxo

4363446068_c243eee5fb_z_large

Geef een reactie

